rekrutacja 19/20nowe kierunkiAnkietaFA projektBaner FEbiblioteka

e-mail: ppwsz@ppwsz.edu.pl
szczegółowe dane »

Nasze wielkie greckie wakacje - 2013 r. wrzesień

Nikt z nas nie przypuszczał, że z pozoru zwykłe wakacje mogą przerodzić się w tak cudownie spędzony czas! Ale od początku….

Wszystko zaczęło się 16 września 2013 roku dokładnie o godzinie 5 nad ranem w Krakowie. Podróż do celu, czyli do Veliki (małego greckiego miasteczka), trwała, wydawać by się mogło, wieki… chociaż były to jedyne 28 godzin. W Grecji każdy z nas mógł znaleźć coś dla siebie… morze, piasek, góry, cisza, spokój i oczywiście zabawa.

Nie mogliśmy przeoczyć wycieczki do stolicy, czyli do Aten. Mieliśmy możliwość stanąć na mitycznym Akropolu podziwiając metopy Partenonu. I pomyśleć, że tak potężne budowle wzniesiono wiele lat przed naszą erą siłą rąk. Nareszcie mogliśmy zobaczyć na własne oczy to o czym tyle lat czytaliśmy w książkach i słuchaliśmy zajęciach. Każdy kto wiąże swoja przyszłość z architekturą i sztuką powinien tam się znaleźć. Wybraliśmy się również do niesamowitych Meteorów. Klasztory zachwycały widokami oraz niezwykłą lokalizacją.

12 dni minęło szybko i przyjemnie. Jesteśmy pod wrażeniem piękna natury, historii i kulturalnego dziedzictwa Grecji. Nie żałujemy ani chwili spędzonej w tym przepięknym kraju i zachęcamy do wyjazdu.